Ofte stillede spørgsmål
Hvordan returnere man?
Hvor lang er leveringstiden?
Vores leveringstid på 1-3 hverdage, vi sender med GLS og postnord.
Hvis du bestiller inden kl 15:00 sender vi din pakke samme hverdag.
Hvordan bytter jeg min vare?
Som udgangspunkt er det ikke muligt at ombytte en vare, det skal i stedet foregå som en almindelig returnering, hvor den uønskede vare sendes retur. Herefter kan du foretage en ny bestilling på vores hjemmeside, hvor du vil modtage en ny ordrebekræftelse og garanti, der er tilsvarende dit nye køb. Der kan ikke byttes lige over, da det er nødvendigt med en korrekt ordrebekræftelse i forbindelse med garantisager.
Hvad gør jeg hvis tracking nummeret ikke fungere?
Tracking nummeret bliver først aktiveret når vores `fragtmand har modtaget pakken. Du bedes vente en enkelt dag, før dit tracking nr bliver aktiveret.
Er der ikke sket noget med dit trackingnummer i flere dage, bedes du kontakte vores kundeservice.
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, hvad gør jeg?
Det første vi vil be dig om er, at tjekke din spam mappe. Skulle det ske, at den heller ikke er i din spam mappe kan det være at din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os, så vi kan bekræfte hvad der er sket!